Jartesteel Oy

Säiliöt eri teollisuudenaloille

Wordpress-sivut metalliteollisuuden yritykselle.
Uudet nettisivut

Jartesteel Oy tekee paineastioita ja -säiliöitä teollisuuden eri aloille

Uudistimme Jartesteelin verkkosivut syksyllä 2018. Työ aloitettiin tavoitteiden määrittelyllä ja strategian laatimisella. Sisällöntuotanto, käyttöliittymä­suunnittelu, visuaalisuus ja hakukone­optimointi toteutettiin tavoitteita silmällä pitäen, ja julkaisun jälkeen pääsemme mittaamaan tuloksia. Sivut löytyvät jo nyt hyvin esim. termillä monikerrossäiliö.

Uusilla sivuilla tuodaan tuotteiden lisäksi esille myös referenssejä.

Verkkosivujen nopea latautumisaika on tärkeää

Sivuilla käytettiin rutkasti erilaisia efektejä, jotka kyllä tuovat näyttävyyttä. Nämä tehosteet yhdessä videoiden ja isojen kuvien kanssa syövät kuitenkin sivujen nopeutta. Nämä seikat huomioonottaen sivut latautuvat nopeasti – tämänhetkisillä sisällöillä etusivu latautuu 2.08 sekunnissa. Hitaammalla palvelimella oltaisiinkin ongelmissa, sillä kukaan ei jaksa odottaa hitaasti latautuvan sivuston avautumista.

WordPress-sivulle on helppo laittaa videoita

WordPress-sivuilla kieliversioiden käyttö on helppoa

Iso osa Jartesteelin tuotannosta menee muualle kuin Suomeen. Englanninkielinen sivusto oli siis tarpeellinen. Näilläkin sivuilla olen käyttänyt varmatoimista Polylang-lisäosaa.

WordPress-sivuille kätevästi videoita

Jartesteelin sivustolle videot sopivat aivan erinomaisen hyvin: videon välityksellä viestin saa nopeammin ja tehokkaammin perille. Videot ovat tehokas keino sitouttaa kävijä pysymään sivustolla – Googlekin tykkää sivuista, joilla kävijät käyttävät aikaa. Sisällön ei siis aina tarvitse olla pelkkää tekstiä! WordPressiin on helppo upottaa esimerkiksi YouTube-videoita.

Jartesteelin nettisivut toimivat hyvin

Mitä mieltä yrittäjä on nettisivu-uudistuksesta?

Seinäjoen Ammattikorkeakoulun Digivaattori-hankkeessa haastatellaan Jarmo Ylä-Vannesluomaa, joka kertoo nettisivu-uudistuksen taustoista, tavoitteista ja siitä, miten prosessi eteni ja millainen lopputulos on. Haastattelu on heti videon alussa:

“Markkinoinnin kannalta kotisivujen tärkeys on 9.”

Jarmo Ylä-Vannesluoma
kysyttäessä kotisivujen tärkeyttä
markkinoinnin kannalta asteikolla 1-10.

Työn sisältö

Jartesteel Oy

  • WordPress
  • Tavoitteiden ja kohderyhmän määrittely, strategia
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Yksilöllinen ulkoasu
  • Sisällöntuotanto ja sisällön hakukoneoptimointi
  • Tekninen hakukoneoptimointi
  • Google Analytics ja Google Search Console
  • Päivityskoulutus

Millaiset sivut Sinä haluat?

Ota yhteyttä ja kerro suunnitelmistasi, niin katsotaan, miten voin auttaa!